Jag har pysslat in i det sista..

Jag tror att jag har pysslat hela hösten. Och stressat ihjäl mig över julklappar hela December. Nu är det ett nytt år helt plötsligt och jag hoppas att det blir bättre än förra året. Att jag får må bättre.
Men först behöver jag avsluta 2016 eller hur, och det med att först visa allt jag gjort under hösten och vintern såhär långt. Allt det där jag borde ha bloggat för länge sedan men jag sitter så sällan vid datorn. Enligt vad blogg.se säger så ska dock bloggappen blivit bättre så kanske att jag testar den inom kort.
 
Är du redo för en pysselbildbombning?
Den kommer här:
 
 
 
 
 
 De sista disktrasorna för 2016. Det blir nog några till 2017, det går ju liksom alltid åt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev några fler hårband också. Jag har väldigt gott om hårband nu ;)
 
 
 
 Kylskåpsmagneter..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett gäng ordspråkstavlor gjorda av trästickor bev det också.
 
 
 
 
 
Två par öronvärmare.
 
 
Jag gjorde ju en överenskommelse med mig själv om att inte samla på mig några restgarner (tänker fortsätta i samma anda även under 2017) och det resulterade i mössor. För oftast när jag gjorde en mössa blev det lite garn kvar. Så här kommer det en mösskavalkad. En del till välgörenhet, en del har jag sålt eller försöker sälja. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Pysselnetans halskrage)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag bryter av här med lite random saker jag gjort, sedan kommer det mer huvudbonader..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, nu kommer det fler mössor/hättor och en luva:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det lite blandat igen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde egentligen ett till sådant här set, men glömde bort att ta ett foto. Det var typ årets julklapp från mig till min stackars familj.
 
 
 
 
 
Om du undrar så är alla de små konstiga träaskarna sådana här tändsticksgömmor.
 
 
 Min första ananasduk.. Om än liten och grön ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har gjort tre sådana här till som inte kommit med på bild. Och har en ligger färdig men inte fotograferad.
 
 
 
Så det var vad jag ägnat mig åt sedan sist. Inte mycket men inte lite heller.
God fortsättning på dig om du överlevt och stått ut ända hit ner.
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Amigurumi, Babymössa, Barnmössa, Disktrasor, Filt, Fotorekvisita, Halsduk, Handgjord, Hemgjord, Hjärta, Hätta, Hårband, Mormorsrutor, Mössa, Newbornbabyphotoprops, Newbornhätta, Newbornmössa, Ordspråkstavla, Restgarn, Stjärnor, Tändsticksgömma, Virkad, Virkad duk, Virkade disktrasor, Virkade tofflor, Välgörenhet, handarbete, virkad pumpa